בית אקשטיין ספארי רמת גן

בית אקשטיין ספארי רמת גן

אודות בית הספר

בית הספר הוקם בשנת תשע"א, והינו בתהליך של צמיחה. כל כיתה מונה 12 תלמידים בממוצע. בית הספר ממוקם בתוך מתחם הספארי ברמת גן ועובד בשיתוף פעולה מלא עם צוות הספארי ואגף החינוך בעירית רמת גן.

עדכונים מבית הספר

בית ספר הג'ונגל - כתבה שפורסמה בתכנית של איילה חסון ביום שישי

מומלץ להיכנס לאתר משרד החינוך

תוכלו להיחשף לתכנים היכולים לעניין אותכם, כגון: אוכלוסיות ייחודיות, הורים ומתבגרים ועוד. הכנסו למרחב חטיבות הביניים ולא תצטערו! http://edu.gov.il/owlheb/Pages/default.aspx

ביקור שר מר החינוך נפתלי בנט

ביום שני 16.1.17 ביקר שר החינוך מר נפתלי בנט הגיע למפגש היכרות עם פועלו של ביה"ס החדש בספארי. נכחה בביקור מנהלת המחוז הגברת חיה שיטאי וראש עריית רמת גן מר ישראל זינגר.

מפגש תלמידי שכבת ח' והוריהם בתיכון בגבעתיים

הנכם מוזמנים להכרות עם אחת ממסגרות התיכון של בית אקשטיין - תיכון גבעתיים ביום שישי 10.2.17 בשעה 9:00. הגעת התלמידים וההורים הישר לתיכון. מצפים לראות את כולכם!

אצלנו מתקיימים שיעורי תל"ן ייחודיים, ולתלמידים רק נשאר לבחור מה שאומר ליבם

השנה הרחבנו את מעגל האפשרויות של שיעורי תל"ן, והוספנו מגוון קורסים הקשורים לספארי. בתחילת השנה התקיים הפנינג תל"ן בו הוצגו הקורסים בשכבות השונות. להלן רשימת הקורסים שמתקיימים בבית הספר בימי שני.

שיעורי 'ספארי שלי' הם חלק מתכנית הלימודים הייחודית שמתקיימת אצלנו בבית הספר

שיעורים אלו מועברים בכל הכיתות בבית הספר על ידי צוות מדריכי ספארי מקצועיים. השיעורים כוללים הוראות התנהגות בספארי, הרצאות בנושאי בעלי חיים, סיורים בספארי ועוד. גיל המדריך כתב עבורנו תמצית של הנושאים המועברים בשיעורים אלו. תודה לך גיל!

כיתה ז'3 ביקרה בגן החיות שבספארי, וזכתה לצפות בחיזור בחצר הערודים

תלמידי כיתה ז'3 יצאו לסיור בספארי בליווי בנות הצוות המקסימות ורדית ובר. הם זכו לצפות בחיזור בחצר הערודים, אנחנו יחד איתם מחזיקים אצבעות להצלחת החיזר, ומקווים שבעוד מספר חודשים יוולד ערוד חדש בספארי

פסיפס - מרכז יעוץ בתחום אימוץ ילדים

מרכז פסיפס הינו עמותה הפועלת על מנת לשפר ולקדם את איכות חייהם של ילדים מאומצים, הורים מאמצים ומשפחותיהם.

כיצד נחזק את הדימוי עצמי של ילדינו?

דימוי עצמי הוא נושא מרכזי המשפיע רבות על הצלחתם החברתית והלימודית של ילדים ועל תפקודם במסגרות חינוכיות. פלג דור , פסיכולוג בית הספר כותב על כך במאמרו:

WCAG 2.0 (Level AA)